Thursday, December 30, 2010

NOVEL PERANG MISI II - HINGGA KE LUBANG CACING

Pertamanya anda harus membaca novel yang misi 1 kerana misi 2 adalah kesinambungannya. Ia menjawab beberapa persoalan seperti siapa dana apa yang terjadi kepada anggota komunis yang di tangkap? Apakah kisah hubungan intim Lt Fauzi dengan Insp Baini?. Adakah Chong Woo tertangkap atau dapat melepaskan diri.

Jika Novel Perang Platun Harimau Misi 'hutang darah di bayar darah' bermain dengan emosi anda, meruntun jiwa dan airmata tetapi Novel Perang Platun Harimau dalam misi 'Hingga ke Lubang Cacing' tidak lagi bermain dengan emosi tetapi ia menguji kesabaran dan ketajaman mata fikir anda. Jika anda pembaca yang tidak sabar, saya pasti anda akan terus ke bab terkahir bagi menemui jawapannya. Tapi maafkan saya kerana jawapannya tidak ada di situ - bab akhir. Jawapannya ada di dalam setiap bab. Iqraqlah dengan penuh sabar.

Novel perang misi 2 telah menjadi ranum dan dewasa. Kini masih dalam proses pengeditan oleh DBP. Tunguuuuuuuuu.

4 comments:

trooper_knife said...

tak sabar nih Tuan.

PENA CELORENG said...

ha ha ha, sorry la bab makan tu tak jadihhh sebab ada hal. I will invite forum member on special occasion. Just wait.

kudabesi said...

kalau dah siap bagi tau la tuan, saya nak beli buku yg ada autograf hehe

shahrul said...

aku pun tak sabar ni Tuan